Hoe gaan we van start

Nadat we het onderling eens geworden zijn over de samenwerking, 

doorlopen we achtereenvolgens de volgende stappen:

1 Graag ontvangen we per mail t.b.v. de overeenkomst:

  • een uittreksel van de KvK (of het nummer van de KvK),
  • een kopie legitimatie (verplicht volgens de wet WWFT), verstuur dit veilig via een uitwisselmap waarvoor wij jou een link sturen,
  • als we elkaar niet life hebben ontmoet, de overboeking van 1 cent vanaf een privérekening op jouw naam naar rekening NL07 INGB 0006 3588 26 van Boekhoudbedrijf voor MKB (voor verificatie i.v.m. wet WWFT),
  • de datum vanaf welk moment wij jullie boekhouding gaan verzorgen.

2 Vervolgens ontvang je van ons per mail:

  • een concept overeenkomst.

3 Die overeenkomst ontvangen we graag ondertekend terug samen met:

  • Nummers en tenaamstelling van de zakelijke betaalrekeningen,
  • Belastingbrief voor de btw of ander document waaruit btw nummer blijkt.

4 Na ontvangst maken we jouw administratie aan en krijg je:

  • een emailadres voor je inkoopfacturen en bonnetjes (…….@factuurinbox.reeleezee.nl).

5 Je administratie is life:

  • je kunt beginnen, lees de uitleg van de werkwijze ,
  • als je een zakelijke betaalrekening hebt kun je die koppelen aan je administratie (daarna worden de dagafschriftregels dagelijks automatisch ingelezen in jullie administratie), zie rekening koppelen

6 Overige documenten die wij willen ontvangen:

  • Gegevens die we van jou als nieuwe klant eenmalig nodig hebben,
  • Gegevens voor de aangifte inkomstenbelasting.

terug naar hoofdmenu


Heb je een andere vraag?

Neem contact op.