Nadat we het onderling eens geworden zijn over de samenwerking,
doorlopen we achtereenvolgens de volgende stappen:
1 Graag ontvangen we per mail t.b.v. de overeenkomst:
- een uittreksel van de KvK (of het nummer van de KvK),
- een kopie legitimatie (verplicht volgens de wet WWFT), verstuur dit veilig via een uitwisselmap waarvoor wij jou een link sturen,
- als we elkaar niet life hebben ontmoet, de overboeking van 1 cent vanaf een privérekening op jouw naam naar rekening NL07 INGB 0006 3588 26 van Boekhoudbedrijf voor MKB (voor verificatie i.v.m. wet WWFT),
- de datum vanaf welk moment wij jullie boekhouding gaan verzorgen.
2 Vervolgens ontvang je van ons per mail:
- een concept overeenkomst.
3 Die overeenkomst ontvangen we graag ondertekend terug samen met:
- Nummers en tenaamstelling van de zakelijke betaalrekeningen,
- Belastingbrief voor de btw of ander document waaruit btw nummer blijkt.
4 Na ontvangst maken we jouw administratie aan en krijg je:
- een emailadres voor je inkoopfacturen en bonnetjes (…….@factuurinbox.reeleezee.nl).
5 Je administratie is life:
- je kunt beginnen, lees de uitleg van de werkwijze ,
- als je een zakelijke betaalrekening hebt kun je die koppelen aan je administratie (daarna worden de dagafschriftregels dagelijks automatisch ingelezen in jullie administratie), zie rekening koppelen
6 Overige documenten die wij willen ontvangen:
- Gegevens die we van jou als nieuwe klant eenmalig nodig hebben,
- Gegevens voor de aangifte inkomstenbelasting.